31 Aralık 2015 Perşembe

#partimaymunu ve #ankaraetkinlik ile #sheadayılbaşı


Gelelim ikinci yeni yıl etkinliğimize :) Öncelikle etkinlik sahibi canım Ankaraetkinlik ve partimaymunu 'na çok teşekkür ediyorum çünkü sayelerinde Ankara'da ne kadar blogger, youtuber, instablogger varsa hepsiyle tanıştım :) Biz aslında ne kadar çokmuşuz da haberimiz yokmuş :)



İkinci olarak da gece boyu durmadan hem etkinliği hem de özel olarak bizleri çeken sevgili Zeynep'e çok teşekkür ediyorum :) Senin fotoğrafların olmasa bizler ne yapardık acaba :) Mekanı bizlerle taştıran Gizzy ve Shea Cafe'ye de teşekkür ediyorum :)







Bu tarz etkinlikler sayesinde hem birbirimizle bol bol sohbet etme fırsatı yakalıyoruz hem de sohbet edebileceğimiz bir sürü yeni insanla tanışıyoruz :)





Günün sonunda yapılan küçük çekilişle hepimiz güzel şeyler kazandık :)



 Bol tanışmalı, bol konuşmalı ve bol kahkahalı bir etkinlik olduğu için yazıya dökecek bir şey bulamıyorum :) Ben en iyisi sizleri resimlerle başbaşa bırakayım :)










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder