6 Kasım 2015 Cuma

RdeL Young Eyeshadow Base

Makyaj yapmayı seviyorum yapanı da seviyorum yaptıranı da :D Ama makyajımın birkaç saat sonra bozulmasına katlanamıyorum. Özellikle sağ göz kapağım düşük olduğu için evden çıkarken çok beğendiğim, özene bözene sürdüğüm farlar 1-2 saat  sonra bozulup tek sıra halinde toplanıyorlar. Bu amaçla daha önce evde far bazı yapımı diye bir yazı yazmıştım. Bozulmayı pek önlemese de farın renginin daha başarılı çıkmasında yardımcı olmuştu bana. Ben böyle kendi çapımda çözümler ararken instagramda birinin RdeL Young EyeShadow Base'ı övdüğünü görmüş pek de oralı olmamıştım. Bayram indiriminde deli gibi neyi alsam, hepsini alsam, hepsi benim olsa diye dolaşırken sepete bunu da ekledim ve ilk kullanımda daha önce almadığıma pişman oldum!



Bazı sürdükten sonra farı sürdüğüm zaman renkler çok daha canlı duruyor ve en önemlisi makyajım saatlerce bozulmadan kalıyor. Sağ göz kapağımda bile hiç toplanma olmuyor! Sabah makyajımı yapıp evden çıkıyorum ve akşam eve geldiğimde göz makyajım bana gülümseyerek bakıyor adeta :D Yaşadığım mutluluğu size anlatamam.

İndirimsiz hali yaklaşık 10 lira gibi bir şeydi ve ben indirimde 6 lira gibi bir fiyata aldım. Ürünü az bir miktarda parmağıma alıp güzelce göz kapağıma yediriyorum ve makyajımı yapıyorum. Hatta alt kirpik diplerime far süreceğim zaman akmasını ya da uçmasını önlemek için çok hafif oralara da sürüyorum :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder