30 Mayıs 2015 Cumartesi

Silvilcelere savaş açtım gitti!

Sınav dönemi içimde yeni yayın konusunda nasıl bir heves var anlatamam. Önümde onlarca konu kafamda bissürü fikir :) Oturup saatlerce makale okumak, not çıkarmak yerine blogla uğraşmak yeni şeyler yapmak için can atıyorum :)

Neyse gelelim konumuza :) Hazır havalar iyice ısınmış fondötenler bir kenara atılmışken sizlere çay ağacı yağından bahsetmek istiyorum. Benim elimdeki ürün The Body Shop'un ürünü ve ben gayet memnun kaldım .

                                  

Son zamanlarda çay ağacının revaçta olmasıyla bir sürü markanın bu içerikte ürünleri çıktı. Ucuz olanı da var el yakanı da. 'The Body Shop Çay Ağacı Yağı' sanırım bunların arasında bir yerde kalıyor. Fiyatını tam hatırlamamakla beraber indirim zamanı yirmi küsur liraya almıştım :)

Ürün renksiz ama mentole benzer yoğun bir kokusu var. Ben ne olur ne olmaz diye akşamları makyajımı silip yüzümü yıkadıktan sonra sürüyorum. Bu konu yağın hem temiz cilde uygulanması açısından hem de güneş ışığıyla beraber lekelenmeye yol açmaması açısından önemli.

Ürünü alırken sivilcelere, sivilce lekelerine ve siyah noktalara karşı etki gösterdiğini söylemişlerdi oradaki çalışanlar. Çok fazla lekem olmadığı için bu konuda yorum yapamayacağım.

Nasıl uyguladığıma gelecek olursak elime genelde 3-4 damla damlatıp parmağımla batırarak sorunlu bölgeye uyguluyorum. Yüzünüz temiz olduğunda ciltte yanma yapabiliyor ama ben başka bir kötü yanını görmedim. Zaten o his de bir kaç saniye sonra yok oluyor.

İlk aldığım zaman internetten araştırıp edindiğim bilgiler sonucunda acaba cildimde bir sorun yaratır mı, cildimi kurutur mu gibi endişelere sahiptim ama bunların hiçbirini yaşamadım. Hatta sabah kalktığımda sürdüğüm bölgelerde bir yumuşaklık hissiyle uyanmadım diyemem :)

Sürdükten sonra hemen sivilceyi yok ediyor gibi bir mucizeye sahip değil ama çok uzun süre geçmeyen sivilcelere sahip olan biri olarak çıkan sivilcelerimin 4-5 gün içinde söndüğüne şahit olup çok mutlu oldum gerçekten :) Yanağımdaki küçük küçük sivilcelerin azalmasına da baya bir yardımcı oldu.

Siz de benim gibi sivilce maduruysanız ne gibi önlemler aldığınızı benimle paylaşabilirsiniz:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder