31 Aralık 2014 Çarşamba

Rimmel London Metal Rush 70 Gold Save The Queen Oje


Yeni yıl yeni yıl yeni yıl yeni yıl bizlere kutlu olsun! Yeni yıl yeni yıl yeni yıl yeni yıl bizlere mutlu olsun! :) 2014'ün son yazısını yazıyorum, umarım 2015 bana daha çok başarı daha çok verim getirir.
Ayrıca hepimize sevgi, saygı, huzur, mutluluk ve sağlık getirir inşallah :)

Bugün yeni yıla çok uygun bir yazı yazdığımı düşünüyorum. Çünkü sizlere tanıtacağım oje tam yeni yıla uygun altın sarılı renkli yanarlı dönerli bir şey :)

Rimmel london metal rush 70 gold save the queen oje bana geçmiş yıllarda katıldığım bir çekilişte gelmişti ve benim Rimmel ojelerle ilk tanışmam oldu. Öncelikle ojemizin rengi çok başarılı sürdüğünüzde altın sarısı gibi duruyor ama elinizi oynattığınız zaman morlu yeşilli sarılı bir renk çıkıyor ortaya.Tam bir parti kızı ojesi bence :)

Ojenin sürümü çok kolay çünkü fırçası gayet geniş yapılı tek seferde rahatça sürebiliyorsunuz. Ojenin rengi ilk katta çıkıyor ama ben daha belirgin olması için iki katlı uygulama yapıyorum. Ayrıca kuruma hızı çok başarılı. Genelde ojenin ilk katıyla ikinci katı arasında uzun süre bekleyen ben bu ojeyi art arda sürüp kullandım.


Umarım 2015 de bu oje gibi renkli ve eğlenceli geçer:)
Mutlu seneler :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder