3 Aralık 2014 Çarşamba

Neler Dinliyorum Neler yapıyorum :)



Güzel bir gün bugün. Uzun bir aradan sonra okuluma gittim derse pek girmesem de arkadaşlarımla dertleştim güldüm konuştum dedikodu yaptım. Şimdi de oturdum ve yeni bir yazı yazmaya karar verdim. Fonda Lana Del Rey elimde koca fincan kahvem var yanında bir de keyfim var tabii ;) Ama şöyle bir sorun var ki ne yazacağımı henüz kestirebilmiş değilim.  Bunları yazarken aklımda oluşan düşünce ise sizlere Lana Del Rey’i anlatmak gibi bir şey. Daha doğrusu kendimi mi anlatmak desem bilemedim. Sizlerin de anladığı gibi doğaçlama biz yazı olacak. Ortaya karışık bir şeyler yazacağım artık.

                                       
Lana Del Rey ile tanışmam Summertime Sadness ile oldu. O sıralar çok meşhur olan şarkı her kanalda bangır bangır veriliyordu. İlk başta sevmiş olmasam da kendisini şu an gerçekten bu kadın benim kadınım şarkıları sesi  tam anlamıyla ben diyebiliyorum.  Summertime Sadness’ten sonra Born To Die dedi benim için sevgili Lana :)  Bu şarkıyı sevme nedenim içinde don’t make me sad don’t make me cry (beni üzme, beni ağlatma) sözlerinin geçmesi ve bu sözlerin o buğulu sesle birleşip benim üstümde çok derin etkiler yaratması sanırım. Daha sonraları Without You şarkısı gönlümü fethetti. O aralar sevgilimin olması ve bu şarkıyı onun da seviyor olması tabii ki büyük bir etken oldu bu duruma.  Şarkının bana en çok dokunan satırı ise I’ve nothing without you (sensiz hiçbir şeye sahi değilim) olmuştur. Laf aramızda sevgilime küçük bir sürpriz yapmak istemiştim ve sigara alıp üstüne bu sözleri yazmıştım. Bence gayet başarılı bir düşünceydi ama o saklamak yerine içti. Neyse bu konu çok ayrı bir konu tabii ki :)  sevgilimden ayrıldığım dönemde ise Dark Paradise dinlerken buluyordum kendimi sürekli.  Lana del Rey’in şarkılarına en iyi eşlik eden şeyin göz yaşı olduğunu düşünürüm hep.  Mutluyken de dinlerim evet ama ağlamalarımın en iyi arkadaşı olmuştur onun sesi ve sözleri. Şimdilerdeyse Never Let Me Go şarkısına takmış durumdayım. Her gün dinliyorum mutlaka özellikle kendimi iyi hissetmediğim anlarda. 

                                         

İşte benim müzik zevkim ve Lana Del Rey hikayem. Siz de Lana Del Rey dinleyicilerindenseniz yorum kısmında buluşalım :) Yok eğer değilseniz yine buluşalım her türlü tavsiyeye yeni seslere isimlere açığım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder