12 Ekim 2014 Pazar

GoldenRose 103 numaralı kaş kalemi




İmdaaat! Kaşlarım bir türlü şekil almıyor L Bir düz bir kavisli derken küstürdüm kaşlarımı şimdi bir o yağı bir bu kremi deniyorum yine de çıkaramıyorum. Kalın kaş seviyorum ama kaşlarımın yarısı çıkmıyor ne kalın oluyor ne de düzgün bir şekle giriyor L Üstelik biri farklı biri farklı şekilde L Hal böyle olunca sürekli boyamak zorunda kalıyorum kaşlarımı.

Bu konuda ilk tecrübem GoldenRose’un 103 numaralı kaş kalemi. Kaşçımın önerisi üzerine daha doğal bir görünüm vermesi için çok koyu tonda bir kalem almadım. Ama bu nasıl bir kalemdir yahu? Bir türlü boyayamıyorum. Kaşlarıma şekil vermek için o kadar bastırmam gerekiyor ki olan bi kaç tane kaşım da dökülüyor içim acıyor. Kaşları boyamak için hafif ve küçük darbeler yapmak gerekirken ben tüm gücümle bastırıyorum neredeyse L Kalem renk versin diye elimden geleni yaptım ama maalesef bir sonuç alamadım L



Kesinlikle tavsiye etmiyorum ben.  Kaş yapayım derken göz çıkartıyor kendisi L Ama ucundaki fırça az da olsa işimi görüyor. Kaşlarımı tarayıp dağınık görüntüsünden kurtulmasına yardımcı oluyor. Ben de başka ürünlerle boyayıp onunla tarıyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder