30 Ekim 2014 Perşembe

Denedim Biliyorum Buluşma


29 Ekim Cumhuriyet Bayramı. Resmi tatil günlerinde hep yaptığımız gibi kocaman bir aile olduk biz yine. Önce güzel bir kahvaltıya gittim ailemle. Keyifler mis gibi. Ardından da ilk defa bir blogger etkinliğine katıldım. Denedim Biliyorum ekibinin düzenlemiş olduğu Ankaralı bloggerları bir araya getirip bol bol sohbet etmemizi sağlayan çok güzel düşünülmüş bir etkinlikti. O kadar çok yeni insanla tanıştım ve hepsini o kadar çok sevdim ki bu yazıyı yazarken bile kocaman kocaman gülümsüyorum.

                                     

Öncelikle bizim buluşmamız sponsorlara tepki amaçlı bir buluşmaydı. Onlar olmadan da birlik olabildiğimizi sadece hediyeler ve ürünler için değil sohbet edip birbirimizi tanımak için buluşmuş olduğumuzu göstermek istedik. Bu sebeple ki hiçbir çekiliş yapılmadı, kimse hediyeler, ürünler dolu poşetlerle evine dönmedi. Onun yerine çikolata dağıttık biz birbirimize.Tatlı yiyelim tatlı konuşalım dedik. Birbirimizi öyle tatlı hatırlayalım dedik. :)

            

Umarım yapılan bu etkinlik 'şu kadar takipçisi olmayanla olmaz, ürün hakkında yazı yazmayanla olmaz, ürünü övmeyenle olmaz!' diyen sponsorlara güzel bir gönderme olmuştur. Tekrar teşekkür ediyorum Denedim Biliyorum ekibine bu güzel buluşma için. :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder